streda 16. októbra 2013

Paris, France (zážitky) (aneb Ja som vedela nač berem ten Paralen!)

Boli sme s friendkami v Paríži iba 3 dni ale stalo sa nám tam takmer všetko! Pamiatky sme stihli štýlom rýchleho turistu všetky (iba kráčaš, fotíš sa a nezajebávaš sa pri každej kachličke) plus milión ďalších vecí. Pičérom (akože, ten, kto stále a najviac pičuje) dovolenky som bola rozhodne ja, ale ja sa explicitne vyjadrujem vždy, to len baby nikdy nenadávajú tak som bola za hulváta.

::::Hostel Auberge Internationale des Jeunes::::
Náš hostel bol... akože dobrý, ale taký svojský (aj keď v metre kde spali bezďáci bolo teda teplejšie). Izbu všetci hostia museli povinne meniť každú noc a nik nám nevedel povedať prečo [prvý recepčný nevedel po anglicky (vzdali sme to keď sme sa ho snažili spýtať, že a kam si akože máme dať ráno mokré uteráky a on nám odpovedal, že jasné, môžme si tu požičať uteráky za 5 eur), druhá furt opakovala len "is's a rule" čo nám tiež toho moc neprezradilo a pri treťom sme to radšej už ani neriešili], ale podľa mňa to bolo preto lebo to bol kedysi kláštor a sestry sa tam zabíjali a strašilo tam a keby bol človek v jednej izbe viac ako noc, tak by ho ten duch posadol (ale to nemuselo byť pravda, chápete, ja som súdila len strašne subjektívne na základe výzoru toho tam). Prvú a poslednú noc sme spali v izbe, ktorá mala teplotu asi 11°C ale okrem toho bolo všade krásne čisto (ako som poslednú noc zistila, keď sa mi konečne odopchal nos, zjavne čistili všetko octom). Ďalší problém bol, že kde na poschodovej posteli spať. Dole sa spať bojím, že ma horný človek pripučí a hore sa spať bojím lebo som moc blízko steny. Sranda bola, že nemali navliečky na paplón, ktorý smrdel a bolo na ňom niečo biele (ale fakt si nemyslím, že by sa dakto odvažoval jebať na hornej hegajúcej posteli... síce... niekedy sa rozhegať musela), tak ja reku, že si za 2e zakúpim na recepcii, veď z mojej výplaty 40 eur za minulý mesiac si to môžem dovoliť. Tak kúpim, dojdem na izbu idem navliecť perinu a vtom zistím, že to je plachta, ale vyjebala som sa na to lebo jednak sa mi nechcelo ísť na recepciu a druhak by mi stejnak nerozumel. Ale inak som úplne nenáročný cestovateľ.


::::Zaujímavosti::::
* V Paríži je jeden 96 poschodový mrakodrap (taký čierny) a vraj mnoho ľudí s tým nesúhlasilo, tak sa ustanovil zákon, že v centre sa nesmú stavať budovy vyššie ako 7 poschodí. Na fotke ten vytŕčajúci:


* Omylom sme sa ocitli v takej černošskej štvrti ktorá je pri Friends hosteli (čiže ak by ste chceli bývať v tomto hosteli tak na to zabudnite, je v ghette a pochybujem, že by ste prežili cestu z metra do brány) a tam sa všetko zomlelo tak rýchlo a my sme si ani nestihli všetko uvedomiť a už sme prchali naspäť. Lebo, keď sme vyšli z metra tak ja som si 1. všimla dvoch vojakov jak pacifikujú dákeho černocha a 2. že východ z metra je oplotený a na plote sú ostne. Vonku bol celkový hluk a to kričali černosi za tým plotom a sápali sa po nás pomedzi plotové tyče. Baby boli zahľadené do mapy a jedna z nás skoro prešla turniketom (vchádzalo a vychádzalo sa z metra len turniketom) ale v poslednej sekunde(!) som zakričala STOP a hnala som ich aby sme šli späť do metra. Ja fakt neviem, čo by sa stalo kebyže prejde, či ju zabijú, znásilnia, okradnú, predajú na orgány... ale tuším som aj bola rada, že som im nerozumela čo hovoria.

* Fakt neviem prečo, ale v supermarketoch balili ovocie jednotlivo. Jablko v sáčku a banán v sáčku. Voilá.


* Na uliciach sme stretli asi 3 krát rôzne madrace. Ja fakt neviem, či tí ľudia hádžu špinavé madrace rovno z okna na ulicu alebo what is the purpose, ale bolo to každopádne vtipné. (Niekde mám aj fotku jak na ňom skáčeme, ale to viete, keď ochoriete tesne po vrátení sa tak sa tie fotky ťažko zháňajú.)

* Keď sme prišli na letisko cestou domov, tak to letisko je strašne malililinke (veď Ryanair) a dokopi je tam asi 10 stoličiek a my sme chceli sedeť a jesť paštéty jak praví Slováci a Česi, lenže všade bolo plno, no o chvíľu sa uvolnilo asi 6 sedačiek. Rýchlo sme tam bežali, keď zrazu SBSkár povedal, že tam nemôžme ísť, lebo je tam položená "strange box". A fakt, na koši bola neznáma, podozrivá čierna krabica. Kokos, tak sme sa báli! Východ bol zablokovaný krabicou a druhý bol až na opačnom konci, tak sme sa uchýlili k wéckam. Došiel bager s betónovým kochlíkom aby doň krabicu vložili. SBSkár začal ľudí evakuovať, že majú ísť preč a von, ale šeci mali piči a jedli ďalej, proste, oni sa akože nebáli?! My jediné(!) sme cupitali von! Keď ani po 10 minútach nik nevyšiel, tak sme šli späť a tam život plynul normálne ďalej, ani stopy po krabici. A my už sme sa nedozvedeli, čo sa vlastne stalo. No a tesne potom, jak sme si sadli, celé parížske stresy a nadšenie zo mňa opadli, ja som sa uvoľnila a mohla mi pekne doraziť teplota, ktorú som nabitým programom tri dni úspešne držala na uzde (lebo fakt akože, chorobu fakt neviem kam by som v našom programe vopchala). Najprv ma začalo klepať od zimy, o chvíľu mi bolo mega teplo. Mám taký fasa teplomer, kvázi vzorka z lekárne od Nurofenu, že je to len akoby taká kreditka, ktorú si priložíte na čelo a merá vám teplotu po 15 sekundách. Tak som priložila a že 38. Hm, fasa. Dala som si Paralen a aspoň mi bola cesta naspäť lietadlom úplne šumafuk (lebo bežne sa bojím) aj keď boli turbulencie, mne to bolo jedno. A ako to dopadlo, viete.

3 komentáre:

wicked lady povedal(a)...

ach boze :D

Sezka povedal(a)...

v parizi v tych tmavych stvrtiach som sa aj ja bala. obtazovali nas v kuse, ked sme kupovali listky na metro a ked sme odmietli ich listky, zacali na ans utocit a div, ze nas nezbili

drmercyhospital povedal(a)...

Tým sa má informovať verejnosť, ktorá je zdravá a 100% vážna o predaji obličiek, by sa mala spojiť s Dr Mercy
Nemocnica čo najskôr.
E-mail: drmercyhospital686@gmail.com
máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličiek., hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnej poruche a my vám kúpime obličky za sumu 800 000 EUR na obličky.
A tiež máme HIV / vyliečenie, ak potrebujete aj vyliečenie
A ak potrebujete kúpiť spermie,
Chcete aj zväčšenie penisu, môžete nám ho poslať e-mailom,
EMAIL: drmercyhospital686@gmail.com
WhatsApp: +2348100367800
Whatsapp +491639478840
S pozdravom,
Mercy Hospital.