streda 21. augusta 2013

American roadtrip part IV ...Berlin + Pittsburgh

BERLIN
Áno, moji najdrahší a najmilší (vidíte, aj ja viem byť milunká a beznadávková, ale nebojte, neudrela som sa tehličkou po hlavičke ani mi nešibenká, veď mňa to prejde), aj v USA je Berlín. Je to mestečko, ktoré založili európski kolonisti počas II. svetovej vojny (a teraz poďme všetci spoločne hádať odkiaľ asi tak mohli byť). Mestečko Berlín sa nachádza v štáte Ohio a je typické svojou AMIŠSKOU kultúrou a je v ňom najväčšie amišské zoskupenie na svete. Viete, kto sú to Amiši? (Skoro nik nevedel, keď som im hovorila, tak to vysvetlím: Amiši sú ľudia, ktorí žijú tradičným spôsobom života, nakladajú pasú ovce a kozy a dobytok, oblečenie perú v potoku a šijú si ho sami, nepoužívajú elektrinu a vezú sa v kočiaroch. Chlapi sú typickí bradou a klobúkmi a ženy majú jednoduché šaty a dačo- asi čepiec- na hlave. Na lepšiu predstavivosť obrázky:)




Cestou som sa trochu bála, lebo všade na zemi boli hovienka od koňov a každý kilometer boli osamotené domy s Hewittovským nádychom (z Texaského masakru motorovou pílou). Segrin výrok: "Máme inak dosť benzínu? Tu pumpa isto neni, lebo kone benzín nepotrebujú."
Akože are you fucking serious Parkovisko pre kone(!) popri normálnom parkovisku:
 Boli sme sa kuknúť na ich akože typisch farme a tomu Amišovi som povedala, že: "I love sheeps!" A on na to že: "Me too," a tak sa divne uškrnul, tak bohvie jak to myslel.

PITTSBURGH
(píše sa to vlastne takto? Ja teraz fakt neviem!)
V Pittsburgu lialo ako z 8 krhiel, tak sme vytasili igelitové modré pršiplášte a kráčali sme si to po meste jak najväčší páni (lenže Eliza to nedomyslela a nechala si tenisky, ktoré potom zabudla v kufri kde nebol vzduch a bolo teplo a splesniveli, tak leteli z 33. poschodia šachtou na smetie dolu. Moje najobľúbenejšie tenisky!).
Šli sme do múzea Andyho Warhola (kde sa nemohlo fotiť) a najväčším skvostom pre mňa rozhodne bola medená platňa dlhá 3x5 metrov, na ktorú ožratí na pardť s kamarátmi našťali a ona skorodovala a sú na nej rôzne obrazce z moču. Ach, to je umenie! Jo a vedeli ste, že Andyho máti bola Slovenka? No hej, to teda bola!

Pittsburgh:

3 komentáre:

wicked lady povedal(a)...

:DDD ja som vedela aj kto su amisi (ako by povedala chantal - "ruralni kokoti", hoci ne, to su vlastne kelly family, vlasati debili, haha, nemohla som si to odpustit) aj to ze andy mal slovenskych fotrovcov (vychodnari to boli, a foter sa volal varhola, chachacha). Inak bol on niekedy triezvy? vlastne si myslim ze taky ten pop-art ta napadne len ked sa sfetujes, sak ved kukni tie farby!
aha a to s tym berlinom som vedela nahodou tiez, ale akoze treba povedat ze europania neboli moc originalni pri ruinovani, pardon - kolonizovani ameriky

Anonymný povedal(a)...

Hahaha ano, pridavam sa k minorite, ktora vie, co su Amisi...ono to s tymi ovcami ku krestanstvu tak nejak patri, ved aj Jezisa furt vidno na obrazkoch s ofcou v naruci...

drmercyhospital povedal(a)...

Tým sa má informovať verejnosť, ktorá je zdravá a 100% vážna o predaji obličiek, by sa mala spojiť s Dr Mercy
Nemocnica čo najskôr.
E-mail: drmercyhospital686@gmail.com
máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličiek., hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnej poruche a my vám kúpime obličky za sumu 800 000 EUR na obličky.
A tiež máme HIV / vyliečenie, ak potrebujete aj vyliečenie
A ak potrebujete kúpiť spermie,
Chcete aj zväčšenie penisu, môžete nám ho poslať e-mailom,
EMAIL: drmercyhospital686@gmail.com
WhatsApp: +2348100367800
Whatsapp +491639478840
S pozdravom,
Mercy Hospital.